De la dezvoltatori și designeri grafici până la specialiști în marketing și clienți, există multe comunicări. Poate fi greu să-i ții pe toți pe traseu către aceleași obiective.
S-ar putea să te descoperi că te întrebi: „Dar stai … ce încercam să realizăm din nou? Am definit ce este „succesul” pentru această campanie la început? ”Cel mai simplu mod de a preveni confuzia este urmând pasul cel mai crucial: Planificarea contului.
Planificarea contului nu se concentrează asupra vânzătorului produsului sau serviciului, ci mai degrabă asupra persoanei care are nevoie de acel produs sau serviciu. Toate inițiativele dvs., cum ar fi strategia dvs. de marketing de conținut, identificate pentru campanie trebuie să fie relevante pentru acel utilizator final. Managerii de cont mari urmează pașii de mai jos când vine vorba de a vă ajuta cu planificarea dvs. de comerț electronic.
Lista finală de planificare a contului
1) Setați repere
Acesta este adesea unul dintre pașii cei mai neglijați, dar importanți, în planificarea contului. Cum vei ști dacă rezultatul tău final este unul bun dacă nu știi de unde ai început? Primele lucruri în primul rând: definiți unde vă aflați. Dacă obiectivul de marketing calificat este obiectivul și doriți să aduceți cu 20% mai mult în Q4, câte oportunități ați generat în T3? Cum rămâne cu al patrulea trimestru anul trecut? Adunați cât mai multe informații și asigurați-vă că luați în considerare anotimpul atunci când comparați datele. Cu cât știi mai mult despre locul în care se află acum afacerea dvs., cu atât mai bine vă poate ajuta managerul de cont să vă rezolvați problemele curente pentru a merge mai departe cu planul dvs. de comerț electronic.
2) Definiți succesul
Bine, acum că știm unde am fost, unde vrem să mergem? Este rezonabilă o creștere de 20% a vânzărilor? Dacă nu, ce este? Există un obiectiv secundar? Este important să stabilim în mod clar care sunt obiectivele campaniei. Poate fi o conștientizare a mărcii, un trafic organic sau un venit online.
Este important să lucrați cu Managerul de cont pentru a stabili obiective rezonabile atunci când vine vorba de planificarea comerțului electronic. De asemenea, este crucial să împărtășiți cât mai multe informații cu Managerul de cont, precum și să utilizați Managerul de cont ca resursă de informații de încredere. Asigurați-vă că auziți sugestiile administratorului de cont și argumentați-le pentru a defini succesul afacerii dvs.
Când a fost definit, asigurați-vă că este notat și că întreaga echipă este pe deplin conștient de ceea ce încercați să realizați împreună. Astfel, la încheierea campaniei, toată lumea va putea înțelege dacă campania a fost cu adevărat un succes.
Sugestie: Obiectivele dvs. trebuie să fie măsurabile, astfel încât să puteți avea succes. Caută să folosești S.M.A.R.T. Obiective pentru a ajuta la definirea obiectivelor adecvate pentru campania dvs.
3) Studiați clienții
Consultați Persoanele Cumpărătorului sau lucrați cu Managerul de cont pentru a vă ajuta să le stabiliți. Pe măsură ce începeți să inițiați inițiative și strategii pentru a aduce viața la viață, asigurați-vă întotdeauna atenția clienților. Persoana primară se angajează cu adevărat cu Instagram? Poate, și poate nu. Este atât de ușor să pierzi din vedere cui este orientată o campanie de marketing; Având persoanele chiar în fața dvs., vă veți asigura că aveți în vedere întotdeauna obiceiurile și tendințele lor. Nu uitați niciodată că marketingul nu este pentru vânzător, ci pentru consumator. Luați în considerare întotdeauna gândurile și sentimentele consumatorului atunci când planificați comerțul electronic. De ce au nevoie pentru a se simți confortabil să facă o achiziție sau să se angajeze într-un serviciu? Care sunt principalele lor puncte de durere și cum le puteți atenua? Unde sunt ei? Facebook? E-mail? Cum poți să le atingi și să ai un impact?
4) Orientare
După ce înțelegeți clar ce încercați să realizați și cine este publicul dvs. țintă pentru campania dvs., a venit momentul să stabiliți în mod clar fiecare strategie și tactică care va duce la viață strategia. Ai obiectivul tău; ce inițiative de marketing te vei folosi pentru a se realiza? Apoi, enumerați sarcinile specifice care trebuie finalizate. Vei folosi automatizarea comerțului electronic pentru a implementa strategia ta? Ce zici de instrumente SEO pentru a vă ajuta afacerea să crească? Nu vă fie frică să vă specificați cu adevărat în planificarea dvs. de comerț electronic. Cheia succesului campaniei este responsabilitatea și, cu tot ce este scris clar și rolurile definite, întreaga echipă va fi pe aceeași pagină.
5) Măsurați
La încheierea campaniei, acordați-vă timp pentru a vă măsura rezultatele și a raporta înapoi. Ați atins obiectivele inițiale pe care le-ați stabilit pentru campanie? De ce sau de ce nu? Asigurați-vă că lucrați cu Managerul de cont pentru a stabili care sunt parametrii care contează pentru a ajuta la determinarea succesului. Unele obiective durează mai mult decât altele, dar un manager de cont excelent ar trebui să vă poată ghida și să vă ajute să repuneți campaniile atunci când nu își ating obiectivele.
Gânduri finale
Indiferent cu cine sunteți partener, este important să știți ce face succesul unei relații de administrare a contului. La sfârșitul zilei, asigurați-vă că vă îndepărtați de fiecare campanie pe care o implementați cu câteva informații. Fiecare campanie este o oportunitate de a afla mai multe despre consumatorul dumneavoastră. Cunoștințele pe care le veți obține prin planificarea corectă a contului de comerț electronic și analiza documentată vor fi de neprețuit pe măsură ce vă continuați eforturile de marketing.