Importanta unei agentii de publicitate
Imaginea este foarte valoroasa si constituie o parte importanta din existenta unui business. O agentie de publicitate profesionista va ajuta la realizarea unui brand de succes. Se pleaca de la imaginea acestuia incepand de la sigla, materialele de identitate vizuala si pana la website-ul acestuia. O prezenta ingrijita atat online cat si offline confera oricarui proiect un plus de incredere atat in piata concurenta cat si in ochii clientilor. Pentru ca definirea unui brand este atat de importanta, trebuie ales cu grija o echipa de profesionisti care sa inteleaga conceptul cat mai bine si sa ii confere imaginea dorita la o calitate cat mai inalta.
In procesul de vanzare al unui antreprenor sau ale unei companii intervine automat si grafica materialelor de brand si de identitate vizuala. Cu cat acestea par mai profesioniste, moderne si calitative, cu atat se observa mai mult faptul ca business-ul respectiv lucreaza cu profesionist, acorda importanta detaliilor si are grija de propria imagine.
Ce face o agentie de publicitate?
O agentie de publicitate are grija ca un proiect sa fie expus in piata cat mai bine si cat mai profesionist. Aceasta imbraca un business functional intr-o haina cat mai frumoasa pentru a reusi sa ii expuna toate punctele forte intr-o maniera profesionista. In functie de domeniu si de profilul clientului, echipa unei agentii stie sa ii contureze acestuia profilul dorit si sa il plaseze in mediul online si offline in locul optim. Agentia trebuie sa inteleaga cat mai bine proiectul si functionalitatea acestuia pentru a expune cat mai bine atuurile acestuia.
O imagine de calitate este oferita unui brand numai de o agentie de publicitate profesionista!
Pentru o experienta completa este nevoie de graficieni care sa construiasca imaginea materialelor (logo, carti de vizita, materiale de comunicare etc.) cat mai modern si calitativ dar si de oameni specializati pe web development care sa defineasca un website cat mai potrivit proiectului, curat si cu aspect&functionalitate conform cerintelor momentului.
Un project manager cu cunostinte de marketing avansate coordoneaza departamentele de grafica, web development si marketing online&offline pentru a construi o imagine de ansamblu unitara si profesionista.
Dupa ce partea de identitate vizuala si de web design au fost definite urmeaza promovarea. In aceasta etapa se promoveaza business-ul clientului pe cat mai multe canale, in functie de bugetul si capacitatea acestuia de a asimila clienti. Promovarea se poate face online (SEO, facebook ads, google adwords) dar si offline, prin publicitate outdoor sau participarea la evenimente. Aceeasi agentie trebuie sa gaseasca reteta perfecta printr-un mix de canale de promovare.
Cum alegi agentia de publicitate potrivita?
In primul rand trebuie facut un reaserch atat online cat si offline. Incercati sa luati legatura cu cat mai multe persoane pentru a obtine recomandari. Astfel puteti interactiona direct cu clienti ai unei agentii profesioniste si puteti sa vedeti cum lucreaza si sa aveti feedback-ul obiectiv al unui client.
Oglinda unei agentii este portofoliul si bineinteles, feedback-ul clientilor acesteia.
In mediul online daca intrati pe site-ul cat mai multor agentii si un element definitoriu este portofoliul acestora. Acolo trebuie sa gasiti site-uri functionale, optimizate cat mai bine, responsive si cat mai diversificate.
Agentia Flat Studio din Bucuresti va ofera servicii complete, profesioniste si adaptate cerintelor dumneavoastra la un pret corect si avantajos. Nu ezitati sa navigati prin portofoliul nostru si daca va putem ajuta ne puteti contacta(click aici) sau puteti completa formularul de cerere oferta si luam noi legatura cu dumneavoastra.