În lumea în continuă schimbare a marketingului digital, apar mereu noi tendințe de marketing și instrumente. Incercam în permanență să depasim tendințele pentru a ne asigura că facem cele mai bune recomandări pentru clienții noștri și nu lipsesc de modalitățile valoroase de a ajunge la clienții online.
Am compilat o listă cu cele mai importante tendințe de marketing digital care vin în 2020. Este posibil să fi văzut câteva dintre aceste subiecte pe blogul nostru în ultimele luni ca tendințe emergente, dar vor continua să crească în noul an. Continuați să citiți pentru a afla mai multe!
CĂUTARE VOCALĂ
Studiile de la WordStream arată că – 72% dintre persoanele care dețin un difuzor activat prin voce spun că dispozitivul lor face parte din rutinele zilnice, 55 % din casele americane vor deține un difuzor inteligent până în 2020, cumpărăturile vocale urmează să sară la 40 de miliarde de dolari în 2022 și, cel mai important, 50% din toate căutările vor fi prin voce în 2020.
Atunci când încercați să ajungeți la publicul țintă online, aceste numere arată că căutarea vocală pur și simplu nu poate fi ignorată în strategia dvs. de marketing digital înainte. Optimizarea afacerii dvs. pentru căutarea vocală nu este o strategie unică pentru toate, dar un loc bun pentru a începe este să vă asigurați că ați revendicat și optimizat înregistrarea locală a companiei mele pe Google și includeți cuvinte cheie de conversație despre care oamenii vor vorbi mai degrabă decât introduceți strategia dvs. SEO și PPC.
PODCAST-URI
Un alt subiect care va continua să crească în 2020 sunt podcast-urile. Podcast-urile sunt în jur de ceva timp, dar acum au început să fie utilizate ca un instrument de marketing de conținut mai mult ca oricând.
Unul dintre motivele principale sunt atât de eficiente pentru a ajunge la clienți online, datorită naturii flexibile a acestora. Audio ca mediu permite publicului tău să-i asculte în timp ce ei conduc, lucrează, făcând erori sau multi-tasking în orice fel.
Le pot accesa pe telefonul sau desktopul lor și pot face flux atunci când au Wi-Fi sau descărcare pentru a asculta mai târziu. Nu mai vorbim, majoritatea platformelor de streaming sunt gratuite. În lumea de astăzi, în care timpul oamenilor este valoros, iar comoditatea este foarte importantă, podcast-urile sunt o modalitate perfectă de a le oferi un conținut valoros care îi va face să își dorească să lucreze cu tine.
MARKETING INFLUENCER
Comercializarea prin gură este una dintre cele mai eficiente metode de a-i determina pe oameni să aibă încredere în afacerea ta și să dorească să lucreze cu tine. Comercializarea Influencer a deschis un tip cu totul nou de cuvânt, care poate mări acest lucru către o piață mai mare. În timp ce oamenii obișnuiau să obțină recomandări din partea familiei, prietenilor sau persoanelor din comunitatea lor, lumea social media a creat „influenceri”, care pot fi uneori celebrități tradiționale, dar majoritatea sunt personalități de pe internet care au dezvoltat o nișă importantă care poate ajuta. răspândiți cuvântul despre afacerea dvs. prin canalele lor online.
Comercializarea influențelor poate avea uneori mai mult succes (și rentabil) decât publicitatea tradițională. Studiile de la vârsta publicitară arată că 64% dintre consumatori au încredere în opiniile influențelor despre produse mai mult decât ceea ce spun mărcile despre ei înșiși, iar 58% dintre oameni au cumpărat un produs nou în ultimele 6 luni pe baza recomandărilor unui influencer. Găsind influenți potriviți care se aliniază cu brandul dvs. și a căror audiență reflectă piața dvs. țintă, vă puteți dezvolta eficient și eficient afacerea în spațiul digital.
RECLAME VIDEO, SOCIAL ȘI CONȚINUT
Conținutul video va continua să domine în 2020. Există multe modalități de a utiliza conținutul video pentru a ajunge la clienții dvs. online și este important să găsiți o modalitate de a încorpora video în strategia dvs. de marketing digital.
Pe baza studiilor de la Impact, 72% dintre companii au spus că videoclipurile și-au îmbunătățit rata de conversie. Același studiu spune că 70% dintre consumatori au împărtășit videoclipurile unei mărci și 52% dintre consumatori spun că vizionarea videoclipurilor cu produse îi face mai încrezători în deciziile de cumpărare online.
Studiile arată, de asemenea, că folosirea videoclipurilor pe site-ul dvs. face ca 50x să fie mai probabil să conducă rezultatele căutării organice. În Facebook, rata medie de implicare este de 3,6%, în timp ce rata medie de implicare pentru videoclip este aproape dublă față de 6,13%. În acest an, YouTube a fost a doua cea mai preferată platformă pentru vizionarea de videoclipuri sau TV în rândul tinerilor între 18 și 34 de ani (după Netflix), deci este o modalitate excelentă de a ajunge la clienți, fie prin anunțuri video sau conținut organic.
Toate aceste statistici arată că marketingul video este extrem de eficient pentru a-ți dezvolta afacerea și ar trebui să găsești o modalitate de a face cuvântul pentru afacerea ta în 2020.
SCHIMBĂRI SEO
Modificările din pagina cu rezultatele motoarelor de căutare reprezintă mai puțin o „tendință” și mai mult o amenințare pe care trebuie să o conștientizeze în 2020. Când ați introdus un cuvânt cheie pe Google, rezultatele obișnuite sunt destul de simple – veți vedea anunțuri PPC, organice. listări și listări cu harta Companiei mele Google pe pagina cu rezultatele motorului de căutare. În ultimii ani, au apărut o mulțime de modificări ale acestei pagini de rezultate ale motorului de căutare, ceea ce provoacă multe companii să-și regândească strategia SEO.
Datorită noilor funcții de la Google, cum ar fi fragmentele prezentate, mai mult de jumătate din căutări sunt „căutări cu clic zero” – asta înseamnă că la întrebarea utilizatorului este răspuns pe pagina de rezultate a motorului de căutare în sine și nu fac clic pe site-uri web. Gândiți-vă dacă ați căutat un restaurant – dacă orele, numărul de telefon și articolele din meniu ale companiei sunt disponibile toate imediat după căutare, probabil că nu veți face clic pe site-ul web.
Din această cauză, este posibil să observați scăderi ale traficului de căutare organică în 2020, dar acest lucru nu este neapărat un lucru rău. Datele arată că traficul organic a fost redus de-a lungul întregii planșe în industrii și diferite motoare de căutare. O modalitate excelentă de a optimiza aceste modificări este să vă asigurați că profitați de toate funcțiile pe care Google le are de oferit – fragmente bogate și cu caracteristici, Compania mea Google și Anunțuri Google (aceasta din urmă se aplică dacă aveți bugetul). De asemenea, identificați ce cuvinte cheie vă aduc de fapt clicuri pe site-ul dvs. web și concentrați-vă pe cele din strategia dvs. SEO și PPC.
LUCRAȚI CU O AGENȚIE DIGITALĂ PENTRU O STRATEGIE DE MARKETING ÎN 2020
Cu toate oportunitățile diferite de publicitate digitală, social media și marketing de conținut online, este clar că nu există o strategie unică pentru marketing digital. În funcție de industria dvs., de obiectivele dvs. și de publicul țintă, există diferite modalități de a dezvolta cea mai bună strategie digitală pentru 2020.