Top 10 motive sa alegi OpenCart pentru realizarea magazinului tau online10 minute de citit

Recent, piata magazinelor online devine competitiva constant si treptat. In acest caz, alegerea platformei de ecommerce potrivita este o resursa esentiala si o sarcina critica pentru a atinge obiectivele de afaceri. Prin urmare, in acest articol, veti analiza primele zece motive pentru a alege platforma OpenCart pentru afacerea dvs. de magazine online printre un numar mare de cosuri de cumparaturi disponibile.

Cea mai buna platforma de comert electronic are o structura modulara buna, ofera o gama larga de posibilitati si ofera, de asemenea, o interfata convenabila si intuitiva si o navigatie simpla. Permite comerciantilor cu amanuntul sa isi gestioneze magazinul online cu usurinta si independent.

Am adunat 10 dintre diferitele motive pentru care sa va stabiliti pe OpenCart pentru magazinul dvs. online. Sa mergem!

1. OpenCart este gratuit

Platforma este gratuita si in acest mod, singurul dvs. cost devine cumpararea unui domeniu si gazduirea site-ului dvs. web.

Desigur, exista module sau functionalitati cu plata, dar acestea sunt optionale si sunt strict individuale – utilizati-le daca doriti sa va personalizati magazinul intr-un anumit mod sau in concordanta cu o nevoie selectata.

Asadar, alegerea OpenCart poate fi o platforma gratuita – iar acest lucru poate insemna ca oricine il poate descarca si, prin urmare, sa poata fi supus codului sau. Cand un sistem este open-source, este si mai sigur. OpenCart, de exemplu, are numerosi adepti si comunitati care contribuie la dezvoltarea sa. Cand exista probleme, acestea sunt detectate mult mai repede si, respectiv, solutia lor este in plus rapida, mai eficienta si gratuita!

Spre deosebire de acestea, platformele SAAS sunt pe baza de abonament, prin care trebuie sa platiti o taxa lunara. Aceste platforme impun, de asemenea, multe restrictii asupra magazinului in sine si asupra dezvoltarii acestuia. In OpenCart nu exista limite – in categorii, produse, clienti, dezvoltare si multe altele.

2. Usor de dezvoltat

Oricine are experienta in PHP si cunoaste bine structura MVC poate foarte repede sa cunoasca problema si, respectiv, sa inceapa sa faca extensii si sa modifice subiecte. Dar, desi nu sunteti atat de familiarizati cu toate acestea, aceasta platforma este facuta ca una extrem de placuta si usor de conceput.

Prin urmare, exista o diversitate enorma si solutii gratuite si platite care vor preveni zile, chiar luni de munca.

Temele merg pe o cale echivalenta. Multi dintre noi cred ca, daca utilizeaza o platforma echivalenta (si o platforma open source, in general), site-ul web poate fi copiat cu usurinta prin design, aspect si functionalitati. Dar acest lucru nu este adesea cazul. OpenCart ofera o gama buna de teme, prin care iti vei personaliza magazinul in mai multe moduri si il vei face sa para unic, diferit si „al tau”.

3. OpenCart si SEO

OpenCart este una dintre cele mai simple platforme de comert electronic optimizate (poate chiar cele mai bune).

De la campuri pentru meta titluri si descrieri, etichete alt, inserarea metadatelor ca schema.org, la module care ne permit sa manipulam automat toate paginile principale, categoriile si produsele din magazinul nostru online (de exemplu, SEO Mega Pack) – sunt necesare chiar si cele mai multe setari – astfel ne vom proteja pe deplin de rezultate neplacute in Google.

Avem chiar spatiu pentru o adresa URL personalizata pentru fiecare produs, categorie, pagina de informatii, unde vom pune asa-numitele „Adrese URL Seo-friendly”.

Un alt lucru vital despre SEO este viteza de incarcare a site-ului web. este de fapt important nu doar pentru o buna pozitionare in motoarele de cautare, ci si pentru utilizatorii dvs. desi aveti doar produse interesante, promotii excelente, design inovator etc.

Daca fiecare clic in jurul magazinului dvs. dureaza cateva secunde pentru a fi incarcat (acest lucru este valabil mai ales pentru deschiderea paginii interne), clientul isi va pierde rabdarea si interesul, iar dorinta sa de a cumpara va veti evapora. Asteptati noul articol care va va arata modalitati de a va mari viteza magazinul online.

4. Analiza si statistici

Cu Opencart veti realiza diverse statistici care va pot ajuta sa analizati succesul magazinului dvs. online.

De exemplu, veti verifica care sunt cele mai vizualizate produse de pe site sau care sunt cele mai achizitionate. Puteti verifica numarul de comenzi in functie de zi, saptamana, luna, an; poate analiza pe deplin comportamentul clientilor si vizitatorilor dvs. si activitatea acestora (inclusiv comenzile de inregistrare, intrarea pe site-ul web, chiar si pe care clientii le-au comandat cel mai mult de pe site-ul dvs.).

OpenCart ne ofera puterea de a extrage date pentru comportamentul general al clientilor nostri si prezenta noastra online.

Pe aceasta baza, vom construi noi strategii de marketing, politici corporative si, daca este necesar, vom modifica comportamentul nostru online. Pentru orice altceva, exista Google Analytics.

5. Posibilitate pentru un singur magazin, limba sau moneda

OpenCart ne permite sa le avem pe toate intr-un singur magazin, cu un singur panou administrativ. Adesea, atunci cand afacerea noastra functioneaza bine intr-un anumit teritoriu, ne-ar placea sa calatorim pe o piata externa si sa ne extindem afacerea acolo.

In loc sa fim nevoiti sa repetam ​​intregul magazin online cu orice schimbare, functionalitate, extra sau adaugare pe care am facut-o, pentru a ne complica munca si a „pastra” sarcinile zilelor si uneori saptamanilor viitoare, o vom „adauga” pur si simplu la cea pe care o avem am acum.

Din punct de vedere tehnic, cream un alt magazin cu o descriere speciala, un nume, o sigla si chiar vom adauga o alta tema.

6. Multilanguage

Dupa instalare, OpenCart vine in limba engleza in mod implicit, dar vom descarca intotdeauna orice limba dorim, o vom instala si adauga – foarte usor, iar magazinul nostru este acum multilingv.

7. Valute

Completand doar cateva campuri, vom adauga orice moneda ca optiune de plata in magazinul nostru online si vom da astfel sansa clientilor nostri de a alege si modifica pur si simplu moneda in functie de locatia sau preferinta lor.

8. Clienti si grupuri de clienti

Una dintre cele mai simple caracteristici ale platformei este posibilitatea de a imparti clientii nostri in grupuri. literalmente ne vom imparti clientii in nenumarate subdiviziuni.

De exemplu, vom crea un grup separat pentru clientii nostri angro si, respectiv, le vom oferi oferte speciale si vom afisa un pret special numai lor.

Vom adauga un pret special pentru un grup de produse – de exemplu, valoarea unui kit cu 10 produse este adesea redusa. Vom crea promotii pentru cateva grupuri de clienti.

De exemplu, daca aveti o multime de clienti fideli, o vom face astfel incat numai acestia sa vada o reducere speciala la unele articole din sortimentul nostru sau sa le ofere promotii total diferite (si adesea mai bune).

Daca, de exemplu, lucram cu distribuitori diferiti sau suntem reprezentanti ai unei marci, vom confirma ca numai clientii inregistrati vad anumite preturi in magazinul online.

9. Afiliat

Marketingul afiliat este acela ca modul in care clientii nostri sau oamenii care nu sunt implicati in afacerea noastra devin un cartier al acestuia. pe scurt – „promoveaza” produsele noastre si castiga un comision pentru fiecare vanzare realizata din cauza lor.

Exista o cantitate enorma de resurse pe aceasta tema. Va recomandam sa examinati pur si simplu istoria Amazon-ului, deoarece, pe langa obtinerea de informatii noi si utile, veti deveni cu adevarat inspirati. Datorita OpenCart, vom incepe un program de afiliere cu doar cateva clicuri. Platforma ne permite sa reglam comisioanele si sa aprobam afiliatii. Tot ce a mai ramas este ca ei sa inceapa sa lucreze pentru noi.

10. Cupoane, vouchere, promotii

Cu o gama atat de buna de functionalitati, vom deveni cu usurinta nu numai profesionisti in nisa noastra, ci si cei cu magazine online informate si calitative.

Cupoane
Vom crea cu usurinta un cod cu care oferim o anumita reducere la preturile noastre. il vom face valabil doar pentru o anumita cantitate de timp si ii vom oferi valoarea minima la care sa se activeze. Si acestea sunt doar cateva dintre setarile disponibile.

Vouchere
Multi consumatori ezita dupa ce fac cumparaturi, mai ales atunci cand implica cumpararea de cadouri. ii place cineva (si este persoana pe care o cumparati pentru ca ii place), puteti gasi ceva mai bun, este potrivit? Pentru a economisi o multime de aceste probleme clientilor nostri, le vom oferi doar sansa sa cumpere vouchere cu o anumita valoare. In acest fel, nu isi vor face griji daca cadourile lor vor fi placute. In plus, in acest mod, vom castiga nu unul, ci doi clienti noi.

Puncte de recompensa
Fiecare client care achizitioneaza produsul nostru primeste o varietate de puncte care ii sustin valoarea. Dupa ce a adunat un anumit numar de puncte, poate cumpara unul gratuit inlocuitor. Aceasta functionalitate pare sa urmeze o secventa destul de evidenta, dar are nevoie de o logistica destul de complexa. OpenCart este una dintre platformele care faciliteaza planificarea si executia sa.

Promotii
Vom derula o promotie pentru cateva dintre produsele noastre si pe care le putem rostogoli in fan, atat de usor. Trebuie doar sa alegem orice setari suplimentare care urmeaza – care vor fi produsele, ce grup de clienti va fi si, prin urmare, lungimea pe care o va muta.

De exemplu, putem optimiza cu usurinta metoda legata de promotiile de Craciun. vor fi pregatite in orice perioada a anului care ne convine si, cand va veni momentul, sa le lansam doar cu un buton.

Metode de plata si modalitati de livrare

Toate metodele de livrare si plata se fac pe o baza modulara, ceea ce reprezinta o solutie deosebit de practica, stiind ca altfel nu pot fi acoperite toate.

Astfel, in orice moment vom gasi sau achizitiona o metoda de livrare si / sau plata, o vom instala cu doar cateva clicuri, iar minute mai tarziu, site-ul web prezinta un modul de lucru.

Datorita structurii excelente a sistemului, am creat o metoda de livrare cu ECONT care automatizeaza functionarea controlerului cu peste 50% si se face cu doar 2 clicuri.

Odata cu instalarea primim aproape 40 de metode de plata, cele mai frecvent utilizate de noi sunt literalmente cele mai populare momentane – PayPal, numerar, transfer bancar – credit si credit deschis.

Panoul de administrare este unul foarte usor de indemnat

EWDC este o reputata companie de dezvoltare a comertului electronic. Dupa finalizarea proiectului pentru noi vine cantitatea de integrare pentru clientii nostri – acestia trebuie sa isi doreasca de urgenta noul sistem de magazin online si modul de munca.

Pentru toate magazinele dezvoltate, am folosit platforma OpenCart si ca trebuie sa spunem ca a eliminat aceasta perioada de integrare problematica si care necesita mult timp pentru a ne instrui clientii.

Acum avem nevoie de o singura intalnire pentru a le elucida modul de utilizare a platformei, functionalitatile incluse si ceea ce ofera acestea.

Prin urmare, clientii nostri reusesc sa cunoasca mai bine logistica gestionarii magazinului lor online. Cei mai multi nu sunt impresionati doar de comoditatea de manipulare, ci si de toate caracteristicile incluse, cum ar fi designul adaptiv, puterea pentru administrator de a-si da seama de pe tableta sau telefon.

Se intampla adesea ca clientii nostri sa invete din mers in timpul proiectului in sine, deoarece doresc sa se familiarizeze pe deplin cu capacitatile platformei.

In Concluzie

Speram ca, dupa toate discutiile de mai sus, sa intelegeti cat de benefic este sa preferati platforma OpenCart pentru dezvoltarea magazinului online.

In plus, cu toate caracteristicile uimitoare de mai sus, OpenCart apare in mod meritat ca una dintre cele mai bune alegeri pentru proprietarii de magazine online. Comerciantii isi pot construi magazinele online pe aceasta platforma sau le pot migra pe cele existente din alte platforme.

Pentru orice alte detalii sau nelamuriri puteti apela la experienta noastra in dezvoltarea magazinelor online in Opencart. Va putem ajuta cu dezvoltarea profesionala a unui magazine online cu toate functionalitatile de care business-ul dumneavoastra are nevoie.

Deci ce mai asteptati? Impartasiti cerintele dvs. cu noi si obtineti solutia perfecta pentru magazinul online.

arrow
×