12 sfaturi ale experților comerțului online8 minute de citit

În lumea comerțului electronic de astăzi, există zeci de moduri de a face o scară largă. În timp ce unele companii se concentrează asupra articolelor cu bilete ridicate, altele se concentrează pe dominarea categoriilor de produse hiper-specifice și niciun fel nu este neapărat corect sau greșit.

Am vorbit cu 13 antreprenori din e-commerce pentru a găsi cele mai bune răspunsuri. Iată sfaturile lor, care vă pot ajuta să revoluționați strategia dvs. de comerț electronic.

1. Gândește-te ca un client.

Katie Melissa este o expertă în e-commerce care se concentrează pe categorii de produse precum ceasuri și ochelari de soare. Ea dă naștere la multe dintre produsele sale și are un ochi pentru un design bun.

Melissa spune că trebuie să te antrenezi pentru a gândi ca un consumator, deoarece nu contează ce îți place – contează ce îi va plăcea clientul. Ea adaugă că ar trebui să vă construiți inventarul în jurul a ceea ce se vinde, astfel încât să nu ajungeți la o perioadă de timp de comenzi neîmplinite.

Melissa recomandă utilizarea Hurrify, un plugin Shopify care creează un sentiment de urgență.

2. Faceți un mix intr-e adresa de e-mail și social.

Frank Hatchett este omul din spatele Online Dimes, o resursă incredibilă pentru antreprenorii care doresc să înțeleagă strategiile cheie de creștere a comerțului electronic. De asemenea, conduce un grup uriaș de Facebook de peste 20.000 de persoane, Online Samurais, care explorează toate fațetele marketingului online – inclusiv modul în care oamenii câștigă bani oferind produse gratuite.

Sfatul său pentru antreprenorii de comerț electronic este orientarea încrucișată prin Facebook și e-mail. Când puteți interacționa atât e-mail, cât și social, de multe ori sunteți capabil să aveți o rată de conversie mai mare. De exemplu, atunci când vizați traficul rece pe Facebook, trebuie să aveți o opțiune de retargeting configurată pentru ca oamenii să se familiarizeze cu compania dvs.

El sugerează să utilizați Connectio, care vă permite să automatizați și să optimizați publicitatea dvs. pe Facebook.

3. Învață prin a face.

Richard Lazazzera este un fost membru al echipei Growth la Shopify și acum conduce un Better Lemonade Stand, una dintre cele mai populare resurse pentru antreprenorii din comerțul electronic de astăzi. De asemenea, îi învață pe antreprenori prin programul său, Build Launch Grow.

El se concentrează pe învățare prin a face. Mulți antreprenori pentru prima dată gândesc prea mult înainte de a începe efectiv. Eșecul creează oportunitatea de a învăța și fiecare eșec este un pas înainte.

Richard a recomandat utilizarea Sourcify, o platformă care facilitează fabricarea.

4. Maximizați e-mailul pentru a converti clienții.

Susan Bradley este o întreprinzătoare de e-commerce experimentată, care a învățat scalabilitatea prin intermediul magazinului ei, Wee Squeak. De asemenea, conduce The Social Sales Girls, un program care învață comerțul electronic.

Bradley pledează pentru utilizarea e-mailului pentru a converti clienții. Generarea de plumb este o parte crucială a strategiei de e-mail și, pentru a stimula lista de e-mailuri, este adesea bine să folosiți magneți de plumb.

Ea recomandă utilizarea Infusionsoft, un instrument cheie de automatizare pentru întreprinderile mici care doresc să crească.

5. Utilizați (și maximizați) o abordare a pâlniei.

Terry Arsenault conduce câteva magazine de comerț electronic (precum Leafwood) în timp ce conduce o agenție de marketing digital, Shopidd. De asemenea, a lansat Shopify Ecommerce Group pe Facebook, care are peste 10.000 de membri.

Dan Dasilva este un antreprenor în domeniul comerțului electronic care conduce Ecom Dudes, una dintre cele mai bune resurse de comerț online în prezent. El a condus mai multe magazine proprii și acum antrenează peste 4.000 de studenți prin programele sale.

Amândoi, Arsenault și Dasilva spun că este important pentru antreprenorii comerțului online să adopte o abordare a pâlniei, ceea ce înseamnă că trebuie să știți cine este avatarul dvs. de client, să vă identificați pâlnia și să vă măriți scara valorică spre a face o vânzare. Foarte puțini clienți vor face o achiziție în afara primei interacțiuni cu marca dvs.

Arsenault recomandă utilizarea Shoelace, un plugin Shopify care se concentrează pe reclame retargeting. Dasilva sugerează utilizarea TriFunnels, ceea ce facilitează cartografierea și crearea de pâlnii.

6. Găsiți un sistem de backend care poate crește cu dvs.

John Hutchison rulează Ecom Convert, precum și câteva aplicații Shopify precum Trackify. Experiența sa constă în crearea pâlniei și optimizarea conversiilor.

Hutchison recomandă antreprenorilor să găsească un sistem de backend care să crească odată cu aceștia. De asemenea, trebuie să vă concentrați asupra conversiilor. După ce ai un client, află cum poți câștiga mai mulți bani de la respectivul client.

Hutchison sugerează utilizarea lui Klavyio, o platformă de marketing prin e-mail.

7. Faceti harta navigarii unui client.

Catherine Howell conduce una dintre cele mai importante agenții de creare a pâlniei, Eight Loop Social, în timp ce conduce, de asemenea, un grup uimitor de Facebook Ad Hack.

Howell spune că ar trebui să afișați călătoria unui client de la prima dată când vă vede produsul la e-mailul pe care îl primesc după ce finalizează o achiziție. Cunoașterea punctelor de atingere ale mărcii dvs. va fi esențială pentru succes.

Ea recomandă utilizarea Shoelace, o aplicație Shopify care face retargeting-ul pe Facebook și Instagram ușor.

8. Vindeți într-un mod unic.

Ashley Wright este un antreprenor din comerțul electronic care conduce câteva magazine în timp ce administrează un grup Facebook înfloritor, Facebook Ads & Strategies Shopify.

Wright spune că ar trebui să explorezi unghiul pe care îl folosești pentru a-ți vinde produsele. Încercați să vindeți într-un mod unic găsind o audiență unică pentru acel produs. Acest lucru vă poate permite să reduceți costurile de publicitate pe Facebook.

El recomandă să încercați WICK Reports, o platformă de informații de marketing.

9. Găsiți potrivirea produsului / pieței potrivite.

Dave Hermansen este unul dintre fondatorii magazinului Coach, un program care îi ajută pe oameni să-și înceapă propriile magazine online. A crescut el însuși mai multe magazine de comerț electronic, vândând unul de peste 200.000 de dolari prin intermediul Flippa. De asemenea, conduce grupul Store Coach pe Facebook.

Sfaturile pe care le oferă magazinului Coach mulți dintre studenții săi se îndreaptă în jurul găsirii unei nișe câștigătoare. Acest lucru înseamnă că trebuie să găsiți un produs și o potrivire pe piață care să se transforme bine. Acestea subliniază, de asemenea, vânzarea de bilete mai mari, întrucât este mai greu să faci vânzări de volum. Dacă vindeți câteva bilete mai mari pe lună, nu este necesar să vindeți mereu la fel de mult.

Hermansen recomandă utilizarea SEMrush, un instrument pentru a înțelege peisajul SEO al cuvintelor dvs. cheie.

10. Rămâneți mereu la curent.

Sebastian Gomez este unul dintre cei mai importanți experți din domeniul comerțului electronic care se concentrează pe dropshipping.

Sfatul lui principal? Rămâneți mereu la curent. Nu puteți seta doar o reclamă și nu o puteți optimiza. Sebastian își verifică anunțurile pe tot parcursul zilei și le optimizează pe cele care nu sunt performante. Acest lucru îi permite să se extindă rapid.

El a recomandat să folosești TrustMSG, un instrument care trimite mesaje oamenilor care comentează reclamele dvs. pe Facebook

11. Folosiți reclame video pe Facebook.

Lawrence Aponte are o poveste incredibilă, care îl ajută să-i inspire pe alții prin propriul său program de coaching.

Lawrence se concentrează asupra modului în care anunțurile video preiau și îi asigură pe toți elevii săi să utilizeze reclame video pe Facebook. El recomandă apoi ca antreprenorii comerțului electronic să retragă persoane care au interacționat cu aceste reclame video prin intermediul unor imagini unice ale produsului.

El sugerează că oamenii folosesc aplicația Shopified atunci când sunt expediate pentru a ușura gestionarea comenzilor și integrarea produselor.

12. Testează anunțuri care obligă oamenii să cumpere.

Anthony Mastellone este un antreprenor în comerț electronic care se concentrează pe crearea de instrumente software care facilitează viața proprietarului unui magazin. El antrenează oamenii de pe Shopify prin intermediul grupului său de Facebook.

Principalul său sfat pentru antreprenorii de e-commerce aspiranți este testarea anunțurilor care îi obligă pe oameni să facă o achiziție. Aceasta ar putea însemna crearea de urgență cu o reclamă sau un parteneriat cu un influencer care îți împinge produsul înainte. El spune, de asemenea, că o relație cu clienții nu se termină niciodată, motiv pentru care ar trebui să fiți supărați și vindeți mai mult clienții dvs. existenți.

El recomandă să ai un instrument care să permită un avans cu un singur clic, cum ar fi Zipify.

Concluzie

Noțiunea care stă la baza discuțiilor cu experții de mai sus a pornit din concentrare. Ei găsesc ceea ce funcționează și apoi își petrec cel mai mult timp optimizând asta.

Cu atât de multe posibilități de a vinde produse și aplicații de utilizat, trebuie să aflați ce funcționează pentru afacerea dvs., nu pentru alții. Concentrându-vă pe conversii, cartografierea pâlniei dvs. și folosind instrumentele potrivite, veți fi în curând pe drumul către succes în calitate de antreprenor în comerțul online.

arrow
×